TRÆF 2021

Gotlændertræffet holdes på Jordbrugets UddannelsesCenter, som er en erhvervsskole, der udbyder uddannelser og kurser indenfor hele det grønne område. Skolen har ca. 100 medarbejder og uddanner landmænd, gartnere, anlægsgartnere, skov- og naturteknikere, dyrepassere og blomsterbindere fra tre afdelinger i og omkring Aarhus. Se hjemmeside https://ju.dk

Jordbrugets UddannelsesCenter Århus

Damgårds Allé 5, 8330 Beder

Tlf. 8747 5700

Mail: ju@ju.dk

Ved flytning af dyr bruges chr.nr. CHR 126950.

Se denne vejledning om proceduren for flytning af dyr og registrering af flytningerne.

Tjekliste hvis du deltager med dyr

Her kan du se Vædderkataloget 2021

Her kan du se Vædderkataloget fra Elitlamm 2021.

Her kan du se resultater af eksteriør- og pelsbedømmelse af væddere lørdag på Træffet. Mange af dyrene sælges søndag kl. 11 på vædderauktionen.

Her kan du se Auktionspriser Træf 2021.

 

Se dagsordenen for den ordinære generalforsamling her.

Tilmelding til Træf foregår ved at udskrive og udfylde dette skema, scanne og sende det til kontoret@gotlam.dksamt at indbetale beløbet på konto nr. 0541-299782 eller MobilePay 23791. Elektronisk tilmelding findes her: Tilmelding2021.

Tilmelding kun nødvendig, hvis man overnatter og/eller deltager i måltiderne eller deltager med dyr!

Man kan overvære bedømmelser, deltage i generalforsamling, foredrag og overvære/deltage i vædderauktion uden tilmelding. Der vil være gratis kaffe/the lørdag formiddag i hallen.

Ved overnatning: MEDBRING SENGELINNED! Der er håndklæder på værelset. Linned-pakke kan dog købes for 100 kr. - se tilmeldingsskema.

Der vil være mulighed for at købe T-shirts og bæreposer med Gotlænderforeningens logo. Herudover kan der gratis udleveres de 3 orienteringsbrochurer og blodguiden.

Vibeke har en bod, hvor hun sælger Glerups futter, se tider og priser.

 

PROGRAM

Fredag den 1. oktober

Kl. 19.00 – 20.00                Indsyning af dyr. Værelse kan reserveres og benyttes fra fredag aften.

Kl. 20.00 –                          Hyggeligt samvær.

Lørdag den 2. oktober

Kl. 08.00 – 09.00                Morgenmad for overnattende deltagere.

Kl. 08.30 – 09.30                Indsyning af dyr og deltagere.                  

Kl. 10.00 – 11.30                Eksteriørbedømmelse af vædderlam.

Kl. 11.30 – 12.00                Aflevering af skind til skindbedømmelse, indkvartering.

Kl. 12.00 – 13.00                Frokost.

Kl. 13.00 – 14.30                Pelsbedømmelse af vædderlam.

Kl. 15.00 – 18.00                Generalforsamling, kaffe og kage.

Kl. 18.00 – 19.00                Pause.

Kl. 19.00 –                          Middag, præmiering og medlemmers festlige indslag.

Søndag den 3. oktober

Kl. 08.00 – 09.00                Morgenmad.  

Kl. 09.15 – 10.45                Gennemgang af bedømte skind. 

Kl. 11.00 – 12.00                Vædderauktion.

Kl. 12.00 – 13.00                Frokost og hjemrejse.

 

Spørgsmål vedr. træffet kan ske til: